Γυναίκα μόνη γράφει

Ελαβα αυτό το γράμμα από διαδικτυακή φίλη απελπισμένη. Μου το κοινοποίησε και ζητά τη γνώμη μου, αν έκανε καλά που το έστειλε. «Τώρα είναι αργά», της απάντησα, «έπρεπε να με ρωτήσεις πριν το στείλεις». Δεν περιμένω να μου ξαναγράψει και μάλλον έχω δίκιο. Εδώ καράβια χάνονται, βαρκούλες αρμενίζουν…

 

ΚΩΣΤΑ,
ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΩΜΟΤΗΤΑ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΜΕ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΘΕΛΕΙΣ.
ΜΕ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΤΙ ΛΥΘΗΚΕ ΜΕΣΑ ΜΟΥ. ΑΡΧΙΣΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΙΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΥΩΝΕΙ ΤΟΝ ΠΑΓΟ. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΠΟΝΑΩ. ΠΟΥ ΔΕ ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ.
ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΔΕΥΕΙΣ ΔΙΑΡΚΩΣ ΣΑ ΜΙΞΕΡ. ΚΟΡΜΙ ΚΑΙ ΜΥΑΛΟ. ΑΠΟΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΜΑΙ. ΣΕ ΠΟΘΩ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΑΜΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ (ή ΜΗΠΩΣ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΕΟ?) ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΠΝΙΞΕΙΣ. ΝΑ ΜΕ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙΣ. ΝΑ ΧΑΘΩ. ΕΧΩ ΞΕΧΑΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΡΩΤΑ. ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗ ΣΠΑΣΩ. ΝΟΙΩΘΩ ΕΥΘΡΑΥΣΤΗ.
ΑΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ, ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ. ΜΗ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΙΣ ΤΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ. ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΑΠΟΤΕ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΓΙΞΕ. ΓΡΑΨΕ ΣΕ ΜΕΝΑ. ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ. ΕΝΑ ΣΚΕΤΟ ΓΡΑΜΜΑ. ΞΕΡΟ. Σ ΑΓΑΠΩ ΤΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΔΕ ΘΑ ΜΕ ΝΟΙΑΞΕΙ. ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΩ ΤΙ ΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΥΩ ΜΟΝΟ ΤΗ ΦΩΝΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΑ ΛΟΓΙΑ. ΑΛΛΟΥ ΠΑΤΩ ΚΙ ΑΛΛΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ. ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ?
ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΩ? ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΤΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ.
Σχολιάστε

