Λέξεις… (επί-λεκτική σωτηρία)

Να πιαστώ από μια λέξη
Να κάνω θηλειά

από λέξεις
πλεγμένες

Ενα πλεκτό λέξεων

-μια πλεκτάνη-

Να σηκωθώ

πατώντας σ’ένα κουβάρι
από λέξεις

Να βουλιάξω

σε λέξεις μαλακές

Να πνιγώ

σε ένα λεξικό

Ψάχνοντας μια λέξη καθαρή

Ποια λέξη;
Ποια λέξη;

Να πιαστώ από μια λέξη

-άγνωστη λέξη-

Λέξη από ανύπαρκτο λεξιλόγιο

Μετά, αφού σωθώ,
Να λογοδοτήσω
Χρησιμοποιώντας λέξεις

-βρώμικες λέξεις-
για ξεκάρφωμα:

πως τάχα δεν βρήκα τη λέξη,
πως δεν την ξέρω,
πως δεν υπάρχει…
Ενώ έχει γίνει κτήμα μου

φωλιάζει στο μυαλό μου

Με έχει κατακτήσει ολόκληρη
και ΝΑΙ!

Είμαι η Λέξη!
Είμαι η Λέξη η καθαρή,
η λέξη που δεν υπάρχει,
η λέξη που ψάχνω

Είμαι η λέξη που δεν θα βρω
Η λέξη που θα ενταφιαστεί

που θα βουλιάξει
και θα πνιγεί

Μέσα σ’ ένα μακρόσυρτο παραλήρημα

-καλή ώρα.

______________________
γράφτηκε στις 4/8/2013

Σχολιάστε

