Το δωμάτιο μέσα μου

null

Υπάρχει ένα δωμάτιο μέσα μου.
Ενα δωμάτιο που συγυρίζεται μοναχό του.
Κάθε φορά που το βλέπω,
το βρίσκω διαφορετικό.

Πότε βρίσκεται σε ψηλά πατώματα,
πότε κάτω από τη γη,
πότε σε κάποιο χωριό,
πότε σε μεγαλούπολη με θόρυβο.

Πότε με βαρειά έπιπλα,
πότε με χράμια πολύχρωμα,
πότε με χώμα στο πάτωμα,
πότε με παρκέ γυαλιστερό.

Πάντα με ξαφνιάζει αυτό το δωμάτιο.
Είναι σίγουρα δικό μου,
μια και βρίσκεται μέσα μου.
Τοσο δικό μου, αλλά και τόσο άγνωστο!

Το δωμάτιο αυτό, σπάνια το ανοίγω η ίδια.
Ερχεται εκείνο και με επισκέπτεται,
όποτε θέλει.

____________________
γράφτηκε στις 3/1/2014

2 Σχόλια to “Το δωμάτιο μέσα μου”

Σχολιάστε

