απαγορευμένες εικόνες

Καλή Ανάσταση!


1984 – L’affiche du film de Jacques Richard, «Ave Maria», montrant Isabelle Pasco seins nus sur une croix, a été interdite après un dépôt de plaintes de plusieurs associations catholiques intégristes.
από εδώ. Δες όλες τις εικόνες, είναι όλες απαγορευμένες!

7 Σχόλια to “απαγορευμένες εικόνες”

  1. Ροδιά μου είδα όλη τη σειρά και στο λέω υπεύθυνα, η φωτο που διάλεξες είναι η καλύτερη 🙂

  2. καλά, δεν το συζητάω, δάχτυλος ιερέως ορθοδόξου (καθολικώς – κατά σεφέρη δλδ – διαμαρτυρομένου) φαίνεται υπεισήλθε, έστω και καθυστερημένος, τελικά : μόλις πήγα να αντ-είπω κι εγώ εδώ το δικό μου χτες βράδυ (βραδυ; τεσπα) μού μπλόκαρε ο λαπτόπιος (στα λέω κι από *κει*)
    λολ λολ
    αλλά τελικά μάς γλίτωσε ίσως από (γερό) ξενύχτι γιατί θα τράβαγε *πολύ* (μού φαίνεται) η συζήτηση 😛

    φιλιά

  3. α έτσι πες μου βρε παιδί!
    τι να πω καλά, δεν παίζεται (οικογενειακώς) αυτή η οικογένεια: (έβλεπα τις προάλλες (μπαγιάτικο μάλλον) αφιέρωμα τής τιβι (κάποιο κρατικό φαντάζομαι θα’ταν) στην επέτειο (ξέρεις εσύ, τής επαράτου) και απ’ τη μια έπεσε το γέλιο τής αρκουδας με τη μαρτυρία τού *πατρός* για την πρώτη νύχτα τών συλλήψεων, κι αφετέρου δεν πίστευα στ’ αυτιά μου: ο άνθρωπος βρήκε να παίξει πρέφα κείνο το βράδι («μαθημένος αυτός από τα ζόρικα»)
    άσε που’κανε ρομπα και τον κύρκο με δήθεν χιούμορ (καλά, σού λέω γέλαγε κιόλας ο αναίσθητος όταν έλεγε ότι τον φέραν τον άλλον με το σώβρακο)
    αφού είπα να κάνω ποστ αλλά μετά σκέφτηκα ότι πολύ τού πάει ( : και μη μού κατεδαφιστεί και όλο το ιστοτόπιον με τη μία)

    • Αααααχαχαχαχαχα!!!! 😆 😆 😆
      Αφού βλέπεις ακόμα τιβι, δεν σε φοβάμαι! Γερό κόκαλο, που λένε. Εμένα θα μου την έκοβε ο γιατρός, αν δεν προλαβαινα να την κοψω μοναχη μου. Με την ευκαιρια, κανω επαναληψεις σε επικά κινηματογραφικα εργα, θεατρικες παραστασεις και σειρες. Τις άγιες μερες π.χ. ξεσκονισα καλά καλα τη.. Μαύρη Οχια -αν ενθυμείσαι…

  4. άγιες μέρες ναι (χοχο, ευαγγέλια ιούδες) χαχαχα (την οχιά την έχω χάσει)

    γερό κόκαλο δε λέω, ίσως (έχω φάει δλδ κάτι τούμπες με το αζημίωτο, τι να σού λέω 😆 ) αλλά κι εγώ κομμένη ενπολλοίς την έχω – απ’ το λαπτόπιο βλέπω (κάτι διαστροφές δλδ)

    με τούτα και με κείνα και με τη γρουσουζιά τού ακατανόμαστου κλείσαμε εικοσιτετράωρο πάντως νομίζω, ε; καληνύχτααα
    😀

Σχολιάστε

