Βαριέμαι; Ισως.

Οχι άλλη επικοινωνία! Μαζεύομαι επειδή μου τη βάρεσε, πες, αλλά και να μη πεις, μου τη βάρεσε, πώς το λένε! Αιτίες αρκετές, αφορμή μόνο μία –δεν χρειάζονται πολλές, εννοείται. Μια σταγόνα κάνει το ποτήρι να ξεχειλίζει. Στοπ γιατί θα πλημμυρίσουμε και δεν μου αρέσουν τα νερά (πλην των θαλασσινών) και οι γκρίνιες. Πάω να αρμενίσω με το καραβάκι μου σε άλλες θάλασσες, η αέρινη διαδικτυακή θάλασσα γίνεται θολή και δεν αντέχω τόσες μπουρμπουλήθρες μαζεμένες.

6 Σχόλια to “Βαριέμαι; Ισως.”

  1. εδώ είμαστε όλα να τα ξεκαθαρίσουμε και να τα καθαρίσουμε

  2. Χαχαχα!! Η κόπρος του Αυγεία ξεραθηκε πολυ και τα ποταμια δεν ειναι αρκετα :))
    Ασε, να σιαξω καμμια εκπομπουλα και θα στανιαρω…

  3. Επαθα οβερ ντόουζ, πώς το λένε αυτο

  4. εντάξει, σε καταλαβαίνω (σού’γραψα και στο μπαζ κάτι)
    παρόλο που’μαι πολύ μικρότερή σου – διαδικτυακά 🙂 😀 – σε καταλαβαίνω

    αλλά… τώρα που’ρθες και στα χωρικά μου ύδατα; … χχχ

Σχολιάστε

